بررسی سرقت ادبی مقاله خود را قبل از ارسال خودتان انجام دهید!

بررسی سرقت ادبی مقاله

بررسی سرقت ادبی مقاله

بررسی سرقت ادبی مقاله امروزه مورد توجه بسیاری از مجلات معتبر می باشد. در بیشتر سایت های مجلات ذکر شده که مقاله از نظر سرقت ادبی بررسی خواهد شد. سرقت ادبی یعنی کپی کردن از ایده یا نوشته های دیگران و قرار دادن در نوشته های خود بدون ارجاع دادن. در ضمن اگر هم ارجاع دهید حتما باید در نقل قول ها قرار دهید و اگر قرار ندهید دوباره دچار سرقت ادبی شده اید. در حال حاضر سایت های زیادی وجود دارد که حتی بعضی از آنها رایگان نیز می باشد و حتی نمونه سایت های ایرانی هم وجود دارد که با گرفتن هزینه از مشتری مقالات را با سایت های رایگانی چک می کنند. این سایت های رایگان برای بررسی سرقت ادبی مقاله خیلی معتبر نیستند اولا به دلیل اینکه دسترسی به تمام مقالات را ندارندو یقیننا نتیجه بررسی سرقت ادبی که برای شما انجام خواهند داد خیلی معتبر و دقیق نیست و دوم اینکه نمی توان به آن ها اعتماد کرد چه از این نظر که امین خوبی نیستند. اما در حال حاضر مجلات معتبر از سایت ithenticate.com برای چک کردن سرقت ادبی مقاله استفاده می کنند که در مجلات الزویر و اشپرینگر و تیلور و وایلی دقیقا ذکر شده که از سایت ithenticate برای سرقت ادبی و کراس چک استفاده می کنند.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از ارسال مقاله به مجلات معتبر آن را با سایت ما که دقیقا خدمات سایت ithenticate.com را می دهد مقاله خود را از نظر سرقت ادبی چک کنید و در صورت داشتن سرقت ادبی آن را رفع کنید. برای رفع سرقت ادبی می توانید از تغییر فعل ها شروع کنید یا اینکه جمله اگر معلوم است به مجهول تبدیل کنید یا برعکس یا اینکه دوباره خودتان جمله را بازنویس کنید تا سرقت ادبی از بین برود.

سایت آیتنتیکیت چگونه کار می کند؟ سایت آیتنتیکیت دارای دیتابیس عظیمی شامل میلیاردها صفحه وب و میلیون ها مقاله تا کنون منتشر شده و پایان نامه های ارائه شده در پروکوست و … می باشد. سایت آیتنتیکیت دقیقا مشخص می کند که مقاله شما چقدر با بقیه مقالات تشابه دارد. این سایت بررسی سرقت ادبی مقاله شما را خط به خط انجام خواهد داد. در تصویر زیر نمونه ای از فضای این سایت بعد از بررسی سرقت ادبی مقاله مشاهده میکنید. که در سمت چپ متن مقاله شما که دارای هایلایت های به رنگ های مختلف و شماره های مختلف و در سمت راست ان دارای درصد و لینک های با رنگ های مختلف می باشد. در ضمن در کنار لینک ها تعداد کلمه که مشابه هست با مقاله شما نیز نمایش می دهدو با کلیک کردن بر روی لینک ها قسمت های متشابه مقاله شما نمایش داده می شود. در ضمن در متن مقاله شما با کلبک لر روی هر عدد و هایلایت یک کادر کوچک باز می شود که متنی که دارای تشابه است نمایش می دهد و می توان با کلیک بر روی انها مقاله یا صفحه مورد نظر بروید.

بررسی سرقت ادبی مقاله

بررسی سرقت ادبی مقاله

قیمت  برای بررسی سرقت ادبی مقاله در سایت آیتنتیکیت در چند بسته ارائه شده است که کمترین قیمت برای بررسی یک مقاله صد دلار است که می توانید اینجا آن را ببینید. اما سوالی که برایتان پیش خواهد امد این است پس چرا سایت ایران آیتنتیکیت با تخفیفی 90 درصدی برای بررسی سرقت ادبی مقاله قرار داده و حتی در پکیج های بالاتر قیمت هر مقاله بیشتر شامل تخفیف می شود؟ سایت ایران ایتنتکیت با خرید اکانت با حجم بالا از تخفیف زیادی برخوردار شده است کلا سیاست این سایت این است که برای موسسات که انبوه خرید می کنند تخفیف زیاد قائل می شود. پس ما با خرید حجمی بالا از تخفیف زیاد برخوردار شده ایم و دوباره همین تخفیف را به دانشجویان و اساتید کشور نیز ازائه می دهیم .

یک اتفاقی که برای یکی از دانشجویان یکی از دانشگاهها ایران افتاده را برای شما بازگو می کنیم. یکی از دوستان ما مقاله را برای بررسی سرقت ادبی به سایت ما فرستادند و بعد از بررسی مشاهده شد که میزان سرقت ادبی مقاله بیش از حد مجاز برای مجلات است و به ایشان نتیجه بررسی سرقت ادبی مقاله فرستاده شدو ایشان گفتند تا الان چند ین بار این مقاله را به مجلات مختلف ارسال کرده اند و هر مجله با دلایل مختلفی مقاله را ریجکت کرده اند و تنها مجله اخر به ایشان گفته است که مقاله شما دارای سرقت ادبی است و ایشان تصمیم به بررسی سرقت ادبی مقاله خود کرده اند. بعد از یک هفته مقاله ویرایش شده را برای ما ارسال کرده اند و دوباره ما با این سایت مقاله را بررسی کردیم و درصد سرقت ادبی مقاله ایشان به طور چشمگیری کاهش یافته بود و نتیجه بررسی سرقت ادبی مقاله را دوباره برای ایشان ارسال کردیم و ایشان بعد از چند ماه دوباره با ما تماس گرفتند و از اینکه برایشان سرقت ادبی مقاله را انجام داده ایم تشکر کردند و ذکر کردند برای اولین مجله ای که بعد از ویرایش مقاله از نظر سرقت ادبی مقاله را ارسال کردم مقاله به مرحله داوری رفت و بعد از چند ماه چاپ شد و خیلی خوشحال بودند و ما هم خوشحال شدیم که توانسته ایم با این خدمات در کشوری که شاهد تحریم همه جانبه است قدمی برداشته باشیم.

برای بررسی سرقت ادبی مقاله خود قبل از ارسال به مجلات معتبر در سایت ما ثبت نام کنید و از تخفیف های ارائه شده سایت ما نیز استفاده کنید. سایت ایران آیتنتیکیت خدمات دیگری همچون ارائه خدمات به موسسات و مجلات داخل کشور و دانشگاههای کشور برای بررسی سرقت ادبی مقاله نیز ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *