نرم افزار مشابه یاب مقاله با ithenticate

نرم افزار مشابه یاب مقاله در عمل سایت های مختلفی است که معروفترین و معتبرترین ان سایت ithenticate.com است.

نرم افزار مشابه یاب مقاله را با سایت ایران آیتنتیکیت تجربه کنید

با سایت مشابه یاب می تواند میزان مشابهت مقاله خود را با مقالات و نوشته های که تاکنون انتشار یافته اند بررسی کنید در عمل به مشابهت های مقاله سرقت ادبی گفته می شود که در عصر امروز به طور وسیعی رواج پیدا کرده است و سردبیران مجلات بخاطر جلوگیری از این اتفاق روی به نرم افزار مشابه یاب مقاله آوردند.

نرم افزار مشابه یاب مقاله
نرم افزار مشابه یاب مقاله

برای دانلود نرم افزار مشابه یاب مقاله در سایت ما ثبت نام کنید.

مشابه یاب که برای تشخیص سرقت ادبی مقاله می باشد، سرقت ادبی یا همان پلاجیاریزم یا پلاجیاریسم ( plagiarism ) است. اگر مقاله شما دارای سرقت ادبی باشد بدون شک مقاله شما ریجکت خواهد شد، چون در حال حاضر اکثر مجلات معتبر همچون الزویر و اشپرینگر و وایلی و تیلور و … برای تشخیص سرقت ادبی انلاین مقاله از سایت iThenticate برای اعتبارسنجی مقاله استفاده می کنند.

دانلود نرم افزار مشابه یاب مقاله
دانلود نرم افزار مشابه یاب مقاله

پیشنهاد می شود که حتما قبل از ارسال مقاله به ژورنال های معتبر حتما از سرقت ادبی خود مطلع شود و در صورت داشتن سرقت ادبی مقاله آن را رفع کنید. چون با این کار از ریجکت مقاله جلوگیری می کنید.

برای خرید اکانت iThenticate یا پسود iThenticate ، اکانت شخصی می توانید درخواست داده و از این به بعد با اکانت مختص خود مقالات را بررسی کنید و مقاله خود را تجزیه و تحلیل کنید.

2 دیدگاه در “نرم افزار مشابه یاب مقاله با ithenticate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *