بررسي درصد تشابه مقاله

بررسي درصد تشابه مقاله اولین گام قبل از ارسال مقاله است.

با توجه به سرقت های ادبی رخ داده، مجلات قبل از ارسال مقاله حتما باید تشابه مقاله را چک کنید و در صورت داشتن درصد سرقت ادبی باید آن را رفع کرد.

بررسی تشابه مقاله

حتما برای بررسی سرقت ادبی مقاله از سایت iThenticate.com استفاده کنید. برای این ما این سایت را به شما پیشنهاد می کنیم چون اکثر مجلات از این سایت برای تشخیص سرقت ادبی مقاله استفاده می کنند. این سایت توسط الزویر ارائه شده است.

در اکثرا دانشگاههای خارج از کشور دانشجویان مقاله و پایان نامه های خود را با Turnitin از نظر Similarity چک می کنند. اما در حال حاضر دسترسی برای اساتید و دانشجویان خارج از کشور بعضی دانشگاهها با سایت iThenticate فراهم شده و اساتید و دانشجویان از این سایت برای بررسی سرقت ادبی مقاله استفاده می کنند.

بررسی درصد تشابه مقاله با iThenticate

برای چک کردن تشابه متن مقاله در سایت ما ثبت نام کنید.

بررسه تشابه مقالات

پلاجیاریسم(plagiarism)

پلاجیاریسم یا پلاژیاریسم یا سرقت ادبی یا دزدی ادبی است که امروزه مورد توجه سردبیران مجلات شده و همه اساتید و دانشجویان ملزم به رعایت قوانین کپی رایت و جلوگیری از سرقت ادبی مقاله شده اند. برای تشخیص سرقت ادبی مقاله در سایت ما ثبت نام کنید. برای ثبت نام از منوی بالای صفحه اقدام کنید.

بررسی درصد تشابه مقاله با Turnitin

برای بررسی تشابه مقاله با Turnitin با ما تماس بگیرید و درخواست بررسی با سایت Turnitin دهید.

درصد تشابه مقاله با سایت ما با کمترین هزینه و در اسرع وقت انجام دهید. تشابه مقالات متاسفانه در حال حاضر بسیار زیاد رواج پیدا کرده است. بعد از بررسی تشابه مقاله حتما باید به رفع پلاجیاریزم بپردازیم که به این کار پارافریز ( Paraphrase ) گفته می شود و برای پارافریز باید ساختار جمله را تغییر دهید و از کلمات مترادف استفاده کنیم.

اکانت iThenticate

برای خرید اکانت iThenticate با ما تماس بگیرید. نرم افزار تشابه مقالات همان سایت ithenticate می باشد و هر شخص می تواند یک اکانت خصوصی داشته باشد.

یک دیدگاه در “بررسي درصد تشابه مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *