بررسی سرقت ادبی مقاله با iThenticate

بررسی سرقت ادبی مقاله با ithenticate

بررسی سرقت ادبی مقاله با ithenticate

بررسی سرقت ادبی مقاله در حال حاضر توسط اکثر سردبیران مجلات استفاده می شود. سرقت علمی یا پلاجیاریزم plagiarism یعنی دزدی علمی ، سرقت ادبی، سرقت علمی و دستبرد علمی و ادبی.

سرقت ادبی مقاله یعنی کپی کردن آثار و نوشته ها و ایده های دیگران که این سرقت زیر پا گذاشتن قانون کپی و رایت  را نقض کرده و پیگرد قانونی دارد.

برای استفاده از  خدمت بررسی سرقت ادبی مقاله در سایت ما (https://iranithenticate.ir) ثبت نام کنید و بسته انتخابی را خریداری کنید و سپس مقاله خود را بررسی کنید و سپس به مجلات معتبر ارسال کنید.

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد گزارش سرقت ادبی پیش می آید این است که حداکثر میزان مشابهت برای یک مقاله چقدر می باشد. حداکثر میزان مشابهت مقاله برای هر ژورنال مختلف است و سلیقه شخصی سر دبیر ژورنال است. اما عموما اکثرا ژورنالها مشابهت بیشتر از 20 درصد را قبول نمی کنند و همچنین باید مشابهت یک منبع بیشتر از  پنج درصد باشد. در برخی دیگر از ژورنالها مشابهت پانزده درصد یا ده درصد باعث ریجکت مقاله می شود. در صورتی که مقاله شما دارای مشابهت باشد با تغییر فعل یا استفاده از کلمات مترادف یا تبدیل جمله معلوم به مجهول یا برعکس می توان از میزان مشابهت مقاله کاست.

بررسی سرقت ادبی مقاله

بررسی سرقت ادبی مقاله

پیشنهاد می شود همه محققین و پژوهشگران و اساتید و دانشجوها حتما مقاله خود را قبل از ارسال به مجلات با این سایت بررسی کنند و مانع از ریجکت مقاله خود شوند. متاسفانه بعضی از پژوهشگران با اطلاع نداشتن از این سایت مقاله خود را به مجلات ارسال می کنندو در طی چند روز مقاله آنها ریجکت می شود.  پس جتما مقاله خود را با هزینه خیلی کم در سایت ما بررسی کنید و سپس به مجلات  ارسال کنید و مانع از ریجکت مقاله خود شوید. همچنین می توانید با خرید اکانت iThenticate از سایت ما برای تعداد بالای خودتان استفاده کنید.

برای بررسی سرقت ادبی مقاله iThenticate امروز ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *