بررسی سرقت ادبی مقاله iranithenticate.ir

بررسی سرقت ادبی مقاله در حال توسط اکثر ژورنال ها استفاده می شود.
بیشتر این بررسی سرقت ادبی مقاله توسط سایت اصلی ithenticate.com می باشد.
اکثر سردبیران به این سایت دسترسی دارند و به راحتی مقاله و نوشته های شما را با میلیون ها مقاله چاپ شده و میلیاردها های صفحات وب و … بررسی می کنند.

سرقت علمی چیست؟

سرقت علمی یا پلاجیاریزم (plagiarism) که معادل آن در فارسی عبارت است از دستبرد علمی، دزدی علمی و سرقت علمی است.
اصولا سرقت علمی به چند طریق انجام می شود که می توان نام برد: استفاده از عبارات و متن و تصویر نویسندگان دیگر بدون رفرنس دادن و نامی از صاحب اثر بردن یا مهمترین آن این است که امروز در بین اکثر دانشجویان متداول است و کپی و پیست کردن متن های مختلف از مقالات مختلف برای بیان منظور جدید که دقیقا نمونه مشهود سرقت ادبی است و حتما بعد از استفاده از عبارات مقالات مختلف رفرنس نمی دهند.

بررسی سرقت ادبی مقاله iranithenticate.ir

بررسی سرقت ادبی مقاله

بررسی سرقت ادبی مقاله

سردبیران مجلات معتبر علمی  اولین قدمی که بعد از دریافت مقاله انجام می دهند این است که مقاله دریافتی را از لحاظ سرقت ادبی مقاله مورد بررسی قرار می دهند.
در صورت داشتن شرقت ادبی بدون اینکه به بررسی محتوا بپردازند مقاله را ریجکت می کنند.
این سایت بعد از بررسی سرقت ادبی مقاله باعث می شود  نویسنده و  سردبیران و  داوران از اصالت آثار قبل از  انتشار مقاله اطمینان حاصل می کنند.

بررسی سرقت ادبی مقاله را با کمترین هزینه و در کمترین زمان با سایت ما انجام دهید.

بررسی سرقت ادبی

بررسی سرقت ادبی

بهترین گام ها

بهترین گام قبل از ارسال مقاله بایستی تشخیص سرقت ادبی مقاله را قبل از ارسال مقاله چک کنند.
در صورت داشتن سرقت ادبی قبل از هر کاری باید آن را ویرایش کرد تا مانع از ریجکت مقاله زود هنگام شد.
بنابراین بررسی سرقت ادبی مقاله را به دلیل های زیر باید بررسی کنیم.
جلوگیری کنیم از خدشه دار شدن اعتبار علمی نویسنده و مجازات های قانونی و لیست سیاه و جریمه های نقدی و پیشنهاد می شود حتما مقالات خود را با این سایت بررسی کنید.

بررسی سرقت ادبی مقاله

دلیل استفاده از سایت های معتبر

توصیه می شود به هیچ عنوان از سایت های رایگان بررسی سرقت ادبی مقاله استفاده نکنید به چند دلیل که می توان آنها را به صورت زیر بیان کنیم:

  1. محدودیت در عبارت و لغات( حداکثر چند صد مقاله و یک عبارات را می توان بررسی کرد و اسجام مقاله از بین می رود)
  2. محدودیت به منابع به دلیل دسترسی به  بعضی صفحات وب و مقالات رایگان
  3. ذخیره بر روی سرورها و امکان سوء استفاده از مقاله
  4. عدم دسترسی به مقالات معتبر مجلات

برخلاف موارد بالا سایت آیتنتیکیت نه در لغات محدودیت دارد و نه در دسترسی به منابع و مقالات معتبر بلکه  با دسترسی به میلیلون ها مقاله چاپ شده معتبر و پایان نامه ها و میلیاردها صفحات وب دسترسی بالا دارند و  سایت قابل اعتمادی هست که کلیه سردبیران از آن نیز استفاده می کنند.

مقالات با انواع فرمت های مختلف می توان با این سایت مورد بررسی قرار داد اما بهتر است با همان فرمت word یا pdf در سایت آپلود کنید.متاسفانه در حال حاضر دسترسی به این سایت در ایران با محدودیت مواجه است و در صورت درخواست بررسی به سایت اصلی به شما گفته می شود که بخاطر تحریم دسترسی به این سایت برای شما مجاز نیست. در ضمن علاوه بر این محدودیت متاسفانه به خاطر نرخ دلار و قیمت هر مقاله 100 دلار می باشد.

که برای پژوهشگران و اساتید و دانشجویان ایرانی خیلی هزینه زیادی است و مشکل دیگر نیز پرداخت بین بانکی در کشور ما غیر فعال است و امکان پرداخت با کارت های بین المللی نیست.
سایت ما اولین سایت در این زمینه بوده و با توجه به قدمت آن همیشه با تخفیف زیاد به پژوهشگران و اساتید و دانشجویان کشور در نظر گرفته شده است. تا دانشجویان و اساتید عزیز بتوانند به راحتی مقاله خود را چک کنند و از اصالت مقاله قبل از چاپ مطمئن شوند و سپس  مقالات را برای چاپ به ژورنال ها ارسال کنند.

بعد از تشخیص سرقت ادبی مقاله باید نسبت به رفع آن اقدام کرد و این کار را پارافریز گویند که با استفاده از کلمات مترادف و استفاده از ساختار گرامری می توان سرقت ادبی مقالات را رفع کرد و  بعد از رفع مشابهت نسبت به ارسال مقاله به ژورنال ها اقدام کنید.

سایتهای مختلفی برای بررسی سرقت ادبی وجود دارد. که از چند تا از مهمترین آنها را به اولویت می توان نام برد.
1. آیتنتیکیت  www.ithenticate.com
2. ترنیتین www.turnitin.com
3. گرامرلی www.grammarly.com/plagiarism-checker

در ضمن سایت های زیادی دیگر را نیز می توان نام برد.
اما مهمترین آن همانطور که پیش تر گفته شد سایت آیتنتیکیت می باشد.
سایت ما نیز با استفاده از همین سایت سرقت ادبی را بررسی می کند.

سرقت ادبی مقاله

سرقت ادبی مقاله

در صورتی که مجلات و دانشگاه ها تمایل دارد به این سایت دسترسی داشته باشند می توانند از تخفیف های متنوع استفاده کنند.

در ضمن برای مجلات و دانشگاهها بیشتر اکانت اختصاصی ارائه می شود و سردبیران مجلات یا مسئولان دانشگاه شخصا می توانند نسبت به بررسی سرقت ادبی اقدام کنند.
برای درخواست به  سرویس به مراکز علمی بالا صفحه سایت مراجعه کنید. نحوه کار با این سایت بسیار راحت بود و بعد از آپلود کردن مقاله در سایت به راحتی نتیجه و گزارش را می توان دید و مورد بررسی قرار داد. در تنظیمات نیز می توان میزان کلمات مشابهت و بقیه موارد را  نسبت به نظر شخصی تنظیم کرد.

سرقت ادبی مقاله رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *