دسترسی به سایت ithenticate

دسترسی به سایت ithenticate در کشور ما به راحتی امکان پذیر نیست. بعضا دیده شده که بعضی از سایت های شیاد و دروغگو اعلام می کنند که ما نماینده اصلی سایت آیتنتیکیت در ایران هستیم. یک تست ساده برای این دروغ کافی است. شما به سایت ithenticate.com بروید و به عنوان یک کاربر ساده درخواست خرید اشتراک بدهید. بعد از ثبت نام برای شما ایمیل فرستاده خواهد شد به دلیل تحریم از دسترسی دادن به کشور شما معذوریم. در صورتی که نیاز به سایت ithenticate.com دارید با ما تماس بگیرید. ما با استفاده از رابط های که داریم برای شما دسترسی به این سایت را با هزینه مناسب فراهم
می کنیم برای اطلاعات بیشتر به منوی خرید اکانت مراجعه کنید.

دسترسی به سایت ithenticate.com در ایران توسط سایت آیتنتیکیت انجام می شود

دسترسی به سایت ithenticate
دسترسی به سایت ithenticate

متاسفانه بعضا دیده شده بعضی از سایت های متقلب یک اکانت Ithenticate شیر شده از انجمن های غیر قانونی را در اختیار چند نفر قرار داده و حتما بعد از خرید به شما تذکر می دهند که این یوزر و پسورد در صورت تغییر از ضمانت خارج می شود. اما سایت ایران آیتنتیکیت،برای تعیین سرقت ادبی در نوشته و مقالات و پایان نامه ها شما اکانت اختصاصی با پسورد دلخواه برای شما فراهم می سازد.

برای بررسی سرقت ادبی مقاله با ithenticate نیاز به سایت ithenticate برای تشخیص سرقت ادبی مقاله دارید؟ همین امروز اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *