سرقت ادبی مقاله خود را همین امروز انجام دهید

سرقت ادبی مقاله یک مرحله مهم در پذیرش مقاله است. پس همین امروز سرقت ادب یمقاله خود را انجام دهید. برای بررسی و مشاهده سرقت ادبی مقاله خود می توانید از خدمات سایت ایران آیتنتیکیت استفاده کنید. در این سایت با استفاده از سایت اصلی ، یعنی سایت ithenticate.com استفاده می کنیم و مقاله شما را بررسی و در کمتر از چند دقیقه نتیجه مشابهت  را برای شما ارسال می کنند.

همین امروز برای تعیین درصد تشابه مقاله در سایت ما با تخفیف ثبت نام کنید. برای دسترسی به سایت ithenticate هم می توانید به ما درخواست دهید تا برای شما اکانت اختصاصی ایجاد کنیم. تعیین سرقت ادبی در پایان نامه ها و هر نوشته ای دیگر نیز در سایت ما انجام می شود.

سرقت ادبی مقاله
سرقت ادبی مقاله

سرقت ادبی در سایت ایران آیتنتیکیت

امروزه اکثرا مجلات از مشابهت و سایت iThenticate استفاده می کنند و حتما قبل از داوری مقاله شما را بررسی خواهند کرد و در صورت نداشتن سرقت ادبی را به داوری ارسال می کنند.

شما با استفاده از سرویس این سایت می توانید درصد سرقت ادبی مقالات خود را با بیش از 90 درصد تخفیف نسبت به سایت اصلی یعنی ithenticate.com بررسی کنید. ایران آیتنتیکت اولین سایت ارائه دهنده خدمات ضد سرقت به جامعه علمی ایران می باشد. بررسی سرقت ادبی مقاله خود با این سرویس قبل از ارسال به مجلات آی اس آی امری مهم و ضروری است. برای مشاهده قیمت ها اینجا کلیک کنید. در ضمن ایران آیتنتیکت آمادگی خود را جهت  بررسی مقالات قبل از چاپ  به مراکز دانشگاهی و  مجلات کشور اعلام می‌نماید و تا به امروز چندین دانشگاه سراسری و مجلات معتبر ایرانی از خدمات ما استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *