جلوگیری از سرقت ادبی با iThenticate

سرقت ادبی یا plagiarism از مشکلاتی است برای دانشجویان به صورت عمد و یا غیر عمد درنوشتن پایان نامه های یا مقاله اتفاق می افتد. برای جلوگیری و پیشگیری از سرقت ادبی یک سایت بین المللی که درحال حاضر اکثر نشریات معتبر همچون الزویر ، اشپرینگر، تیلور، آی تریپلی و… استفاده می کنند.سایت iThenticate برای تشخیص سرقت ادبی راه اندازی شده است.

سرقت ادبی با iThenticate

iThenticate به محققین کمک کند تا مقاله و نوشته های خود را قبل از انتشار با بیش از ۱۰۰ میلیون محتواهای مختلف و حدود ۵۰ میلیون مقاله مختلف و ۶۰ میلیارد صفحات مختلف وب، که عضو Croos check هستند مقایسه کرده و در صورت سرقت ادبی مقاله به شما اطلاع دهد.

سرقت ادبی plagiarism مقاله متاسفانه امروزه در اکثرا مقالات دانشجویان کشورمان دیده می شود و بیشترین دلیل ریجکت مقاله همین مورد است به دلیل اینکه دانشجویان به دلیل ضعف در زبان و استفاده از منابع دیگر دچار سرقت ادبی می شوند.

سرقت ادبی plagiarism
سرقت ادبی plagiarism

پس همواره با یاد داشته باشید که قبل از ارسال مقاله با انجام iThenticate مانع از ریجکت شدن مقاله خود شوید. نرم افزار مشابه یاب مقاله در واقع همان نرم افزاری است که بتواند تشابه مقالات را پیدا کند که این کار در حال حاضر توسط سایت معتبر iThenticate انجام می گیرد.

نرم افزار مشابه یاب مقاله
نرم افزار مشابه یاب مقاله

سرقت ادبی با iThenticate در سایت ایران آیتنتیکیت با قیمت پایین انجام می شود. شما با مراجعه به سایت اصلی و با توجه به نرخ دلار خواهید دید که بیش از 95 درصد تخفیف خواهد داشت.

2 دیدگاه در “جلوگیری از سرقت ادبی با iThenticate

  • سلام.حالتون خوبه؟من ميخوام سرقت ادبى مقالم بررسى شود ميشه لطفا بفرماييد هزينش چقدر ميشود؟و سوال دوم اينكه چقدر هزينه نرم افزار هست؟

    • با سلام

      دوست عزیز بایستی در سایت ثبت نام کنید. در پنل کاربری بعد از ثبت نام توضیح داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *