تشخیص سرقت ادبی مقاله خود را با سایت ithenticate.com چک کنید

سردبیران مجلات در حال حاضر برای تشخیص سرقت ادبی مقاله های ارسالی از سایت ithenticate.com  استفاده می کنند. این سایت با توجه به پایگاه بزرگی که شامل میلیاردها صفحات وب و میلیون ها مقاله ههای منتشر شده تا کنون و … از معتبرترین سایت ها برای بررسی سرقت ادبی می باشد.

تشخیص سرقت ادبی توسط این سایت معتبر دقیق و معتبر می باشد و با هایلایت کردن و دادن رفرنس و متن های مشابه را مشخص می کند که نمونه ان را در زیر می توانید مشاهده کنید.

تشخیص سرقت ادبی مقاله

تشخیص سرقت ادبی مقاله

یکی از دلایل ریجکت شدن مقالات دانشجویان و اساتید ایرانی بررسی نکردن سرقت ادبی مقاله آنها می باشد. بطوری که اگر مقاله شما دارای سرقت ادبی فقط در مقدمه باشد، سردبیر ژورنال ان را ریجکت خواهد کرد. پس بهتر است قبل از ارسال مقالات خود به ژورنالهای معتبر، بررسی سرقت ادبی مقاله را حتما انجام داده و در صورت داشتن سرقت ادبی آن را رفع کرده و سپس به ژورنالها ارسال کنیم.

تشخیص سرقت ادبی

تشخیص سرقت ادبی

حتما مقالات خود را قبل از ارسال از نظر سرقت ادبی مقاله چک کنید. تشخیص سرقت ادبی مقاله یکی از مهم ترین کارهای است که قبل از ارسال مقاله باید چک شود. تشخیص سرقت ادبی مقاله توسط سایت های مختلفی انجام می گیرند اما مهمترین سایتی که اکنون مورد توجه اکثر سردبیران است سایت آیتنتیکیت است و بخاطر همین موضوع پیشنهاد می شود حتما از این سایت استفاده کنید و مقالات و نوشته های خود را قبل از ارسال مودر بررسی قرار دهید. بعد از بررسی و دیدن میزان مشابهت و سرقت علمی بایستی خطوط و عباراتی که دارای سرقت ادبی هستند پارافریز کرد تا میزان سرقت ادبی را کاهش یا به طور کامل رفع کرد. پارافریز کردن یعنی اینکه ساختار جمله را تغییر داد با استفاده از کلمات مترادف یا اینکه با گرامر و متردف متن جمله و عبارت را به طور کامل تغییر داد به طوری که دیگر سرقت ادبی نداشته باشد.

یک دیدگاه در “تشخیص سرقت ادبی مقاله خود را با سایت ithenticate.com چک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *