اکانت ithenticate – خرید اکانت ithenticate

اکانت ithenticate چیست؟

برای بررسی سرقت ادبی مقاله یا سرقت علمی مقاله و نوشته های خود بایستی از اکانت ithenticate استفاده کنیم. iThenticate  یک سرویس جدید برای تشخیص سرقت ادبی مقاله و نوشته ها می باشد که ناشرین  علمی پشتیبانی و استفاده می شود و اصالت مقاله را قبل از چاپ بررسی می کند. این سرویس دارای دیتابیس بزرگی می باشد. متاسفانه امروزه ناشرین و سردبیران به خاطر اینکه روزانه مقالات زیادی به آنها ارسال می شود و مواردی از آنها دارای سرقت ادبی یا سرقت علمی است. مجبور به استفاده از سایتی برای بررسی سرقت علمی مقاله می شوند.

سرقت ادبی یا سرقت علمی

 سرقت ادبی یا سرقت علمی، دزدی ادبی، دزدی ایده یا دزدی جملات و معادل انگلیسی آن پلاجیاریزم (Plagiarism) است. این عمل نوعی تخلف در پژوهش و غیر اخلاقی است. این دستبرد یا دزدی اگر در حوزه هنر باشد به عنوان سرقت هنری و اگر در حوزه ادبیات باشد به عنوان سرقت ادبی و اگر در حوزه پژوهش باشد به عنوان  سرقت علمی محسوب میشود. به طور ساده تر سرقت علمی یا سرقت ادبی یعنی رونویسی از ایده ها و کارهای دیگران  به اسم خود. سرقت علمی یا ادبی یعنی “ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ ﻭ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﻮﺩ ﻗﻠﻤﺪﺍﺩ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻳﺪﻩ ﻳﺎ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ. کپی کردن جملات و عبارات دیگران که قبلا در مقاله یا کتاب با صفحات وب منشتر شده است، در مقاله یا نوشته خود نمونه بارز از سرقت ادبی یا سرقت علمی است.

 

چرا اکانت ithenticate ؟

اکانت ithenticate که متعلق به سایت ithenticate.com می باشدف معتبرترین  سایت برای تشخیص سرقت ادبی مقاله می باشد. این سایت دیتابیس بزرگی از ناشرین بزرگ و میلیاردها صفحات وب و میلیونها سند و مقاله و کتاب منتشر شده است. که هر روز بر دیتابیس بزرگ آن افزوده می شود. این سایت و سامانه crossref  قارد است هر عبارت یا جملاتی که دارای تشابه باشد را تشخیص دهد و دصد تشابه را مشخص می کند.

امروزه اکثر مجلات معتبر و مهم از این سایت برای جلوگیری از سرقت ادبی اصولا قبل از مرحله داوری استفاده می کنند. سایت های مختلفی پولی و رایگان هستند که خدمات سرقت ادبی می دهند و در صورتی که مقاله شما از یک درصد خاصی بالاتر دارای سرقت ادبی یا علمی باشد مطمئن باشید مقاله شما ریجکت خواهد شد. دقیقا یکی از دلایل ریجکت شدن مقالات همین سایت ها می باشد. اما مهمترین آن همین سایت ithenticate.com است. برای دیدن مجلاتی که از این سایت برای بررسی سرقت ادبی استفاده می کنند می توانید به صفحه ارسال مقاله مجله مورد نظر بروید و دقیقا ذکر شده است یا اینکه می توانید از آدرس زیر مجلات مورد نظر را سرچ کنید و ببنید که آیا مجله مورد نظر شما هم از این سایت استفاده می کنند؟

http://www.ithenticate.com/search?q=

بنابراین داشتن و استفاده از سایت آیتنتیکیت یکی از موارد مهم و ضروری برای اساتید و دانشجویان گرامی می باشد چون سرقت علمی بعضی مواقع ناخواسته روی می دهید و برای جلوگیری از این اتفاق بخصوص برای اساتید داشتن یک اکانت از این سایت معتبر ضروری است. اما متاسفانه این سایت ایران را تحریم کرده است. اما سایت ایران آیتنتیکیت این خدمات را به اساتید و دانشجویان ارائه می دهد. پژوهشگران بعد از استفاده از این سایت می توانند عباراتی که داری تشابه هست با تغییر این عبارات مقاله و نوشته های خود را از فاقد سرقت علمی یا ادبی کنند و با خیال راحت مقاله خود را برای چاپ به مجلات بفرستند.

 

چگونگی استفاده از اکانت ithenticate

برای استفاده از اکانت ithenticate باید به ادرس سایت آیتنتیکیت بروید و در قسمت بالای صفحه سمت راست روی لوگین کلیک کنید و سپس ایمیل و پسورد خریداری شده را در این قسمت وارد کنید و سپس وارد شوید.

اکانت ithenticate.com

 

پس از ورود طبق عکس زیر روی گزینه سابمیت دایکومنت کلیک کنید.

اکانت ithenticate

سپس صفحه آپلود مقاله

 

خرید اکانت ithenticate

مقاله خود را انتخاب کنید و سپس گزینه آپلود پایین صفحه را کلیک کنید تا مقاله شما اپلود شود. بعد زا چند دقیقه مقاله شما بررسی می شود و درصدی به صورت زیر نمایش داده می شود.

خرید اکانت ithenticate.com

سپس با کلیک کردن بر روی این درصد می توانید نتیجه بررسی سرقت ادبی خود را مشاهده کنید و عبارات و جملاتی که داری سرقت هستند هایلایت شده و با ذکر منبع رفرنس داده می شود که می توانید با کلیک بر روی رفرنس ها خطوطی که  از مقاله شما دارای تشابه هستند را ببینید. در ضمن این سایت در قسمت نتایج فیلترهای دارد که می توان بعضی از قسمت و بعضی موارد را فیلتر کرد و نتیجه تشابه آن در بررسی دوباره آن مقاله نمایش داده نشود.

با خرید اکانت ithenticate شما مستقیما به سایت https://app.ithenticate.com/en_us/login  خواهید رفت و  بدون نیاز به شخص واسط مستقیما مقاله خود را بررسی خواهید کرد.

در ضمن برای سردبیران مجلات داخل کشور می توانند از اکانت های این سایت مخصوص مجلات را از ما خریداری کننند که تخفیف های خوبی را داراست.

 

مزایای استفاده از اکانت ithenticate

 

  • دسترسی مستقیم به سایت http://www.ithenticate.com/  بدون نیاز به واسط یا سایت واسط
  • سفارش اکانت شخصی و داشتن یوزر و پسورد مختص شما
  • بررسی هر تعداد مقاله (با توجه به اکانت خریداری شده) و دیدن نتایج آن و محدود کردن رفرنس های دلخواه
  • اکانت های مختص سردبیران مجلات برای تعداد بالای بررسی مقاله

 

قیمت بررسی هر مقاله در سایت اصلی صد دلار است. اما با توجه به تحریم بودن ایران و اینکه ما این اکانت ها را با تخفیف های بالا برای دانشجویان و اساتید تهیه کرده ایم. پس همین امروز برای سفارش اکانت شخصی با ما تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *