تشخیص سرقت ادبی توسط سایت های معتبر

سرقت ادبی :

سرقت ادبی یا دزدی ادبی یا پلاژیاریسم یا پلاجیاریسم (plagiarism)، استفاده از ایده و آثار دیگران یا به طور عامیانه تر کپی و پیست کردن بعضی جملات مقالات دیگر است.

تشخیص سرقت ادبی
تشخیص سرقت ادبی

سایت های تشخیص سرقت ادبی

سایت های مختلفی برای تشخیص سرقت ادبی وجود دارند که در زیر می بینید. اما این سایت ها رایگان را نمی توان به آنها اعتماد کرد به چند دلیل، دلیل اول اینکه دیتابیس این سایت ها کامل نیست چون برای بررسی سرقت ادبی باید به مقالات و کتاب های چاپ شده دسترسی داشت و دسترسی به این دیتابیس هزینه دارد. پس به طور کلی این سایت های رایگان سرقت ادبی فقط با مقالات و کتاب های که رایگان در نت وجود دارند بررسی می کنند و از درصد سرقت ادبی این سایت ها معتبر نیست. دلیل دوم این است که نمی توان به این سایت ها اعتماد کرد و مقاله را بررسی کرد چه بسا از مقالات شما سو استفاده شود و دلیل سوم بعضی این سایت ها را نمی توان یک مقاله را یک مرتبه بررسی کرد و این از اعتبار درصد سرقت ادبی خواهد کاست. با این وجود این سایت ها را معرفی می کنیم:

https://text-compare.com
http://www.plagscan.com
http://www.copyscape.com
https://academicplagiarism.com
http://smallseotools.com/plagiarism-checker
https://www.diffchecker.com
http://seoabzar.com/plagiarism-checker
https://www.scanmyessay.com
http://www.anticutandpaste.com
http://www.dustball.com/cs/plagiarism.checker
http://plagiarism-detect.com
https://www.diffnow.com
http://www.plagiarismsoftware.net
http://www.textdiff.com
http://smallseotools.com
http://www.duplichecker.com
http://www.scanmyessay.com
https://www.paperrater.com/plagiarism_checker
http://www.effectivepapers.com/plagiarism-checker-for-students.html

دو سایت ایرانی هم مقالات فارسی را به تازگی مورد بررسی می دهند :

http://samimnoor.ir
http://tik.irandoc.ac.ir

اما به جرات می توان گفت مهمترین و بهترین سایت با توجه به دیتابیس و اعتبار آن سایت آیتنتیکیت https://www.ithenticate.com می باشد. چون اکثر مجلات الزویر و اشپرینگر و وایلی و تیلور و نیچر و … از این سایت برای تشخیص سرقت ادبی مقاله استفاده می کنند.

سایت ترنیتن https://www.turnitin.com که بیشتر مورد استفاده دانشجویان دانشگاههای خارج از کشور می باشد

پس بهتر است برای سرقت ادبی مقاله حتما از سایت آیتنتیکیت استفاده کنید. چون حتما سردبیران مجلات نیز مقالات شما را حتما با همین سایت مورد بررسی قرار خواهند داد. چه بسا بهتر است ما قبل از ارسال مقاله خودمان سرقت ادبی آنلاین مقاله را مورد بررسی قرار دهیم. این سایت درصد تشابه مقاله را با بیشترین دقت ممکن مورد بررسی قرار می دهد برای بررسی سرقت ادبی مقاله در سایت ما ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که این هزینه با توجه به هزینه سایت اصلی که صد دلار است ناچیز است.

تشخیص سرقت ادبی مقاله
تشخیص سرقت ادبی مقاله

اکانت iThenticate

اساتید و دانشجویان و محققین کشو می توانند از اکانت شخصی برخوردار باشند. اکانت iThenticate مختص هر شخص بوده و هر شخص به راحتی می تواند از این خدمات استفاده کند. پس همین امروز برای تشابه مقاله خود اکانت ithenticate این سایت را تهیه یا در سایت ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *