سرقت ادبی مقاله را چگونه بدانیم و چگونه رفع کنیم

سایت ithenticate.com یک سایت پیشرو در زمینه بررسی سرقت ادبی مقاله می باشد. این سایت توسط ناشران علمی معتبر در جهار پشتیبانی و مورد استفاده قرار می گیرد. بانک اطلاعاتی آیتنتیکیت بسیار قوی می باشد تمام مقالات چاپ شده و پایانه نامه ها و صفحات وب که هر روز به تعداد ان ها نیز افزوده میشود جزو منابع اطلاعاتی این سایت می باشد. در حالا حاضر تمام مجلات الزویر و تیلور و وایلی و اشپرینگرو… از این سایت برای بررسی سرقت ادبی مقاله قبل از مرحله داوری استفاده می کنند. در ضمن در سال های اخیر مقالات چاپ شده آنها گذشته بود مورد بررسی قرار گرفت و داشتن سرقت ادبی بالا باعث شد آن مقالات از آرشیو مجلات حذف و حتی نام نویسنده های ان نیز منتشر شود. پس پیشنهاد می کنیم با تخفیف خیلی زیادی که سایت iranithenticate.ir  می دهد از پکیج های ما برای بررسی سرقت ادبی مقاله های خود استفاده کنید. درضمن اعضای هئیت علمی و موسسات و دانشگاهها با توجه با اینکه تعداد مقاله های که می خواهند بررسی کنند زیاد می باشد، می توانند با خرید اکانت مستقیم سایت اصلی و مرجع با قیمت خیلی مناسب نسبت به بررسی مقالات مجموعه خود اقدام کنند.

 

چگونه سرقت ادبی مقاله خود را برطرف کنیم؟

بعد از دیدن گزارش سرقت ادبی مقاله خود بایستی کارهای زیر را انجام دهید.

  1.  قسمت های که درصد تشابه آن سه درصد یا بیشتر از سه درصد می باشد باید دوباره بازنویسی کنید.
  2. قسمت های که در صد تشابه آن کمتر از سه نیز می باشد می توانید با جایگزین کردن کلمات مترادف به جای فعل ها یا تغییر نحوه ساختار جمله (معلوم به مجهول یا برعکس) استفاده کنید تا دیگر سایت آیتنتیکیت قادر به تشخیص جملات نباشد.
  3. رفرنس های که در گزارش سرقت ادبی مقاله خود بعنوان منبع سرقت ادبی دیده می شود را درصورتی که در رفرنس های مقاله وجود نداشته باشند باید به عنوان رفرنس های جدید اضافه گردد.

 

 سرقت ادبی مقاله

سرقت ادبی مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *